Vill du optimera din dokumenthantering?
Med eArkiv får du en säker och smidig digital arkivlösning. Kontakta oss idag för att hitta den bästa lösningen för ditt företag!
Med eArkiv får du en säker och lättillgänglig digital arkivlösning som förenklar hanteringen av affärskritisk information. Oavsett om det gäller fakturor, avtal eller kundkommunikation lagras allt på ett tryggt sätt och är enkelt att söka fram vid behov.
Hitta och hantera dokument när som helst, var som helst.
Uppfyller lagkrav och skyddar känslig information.
Minska pappershantering och förbättra arbetsflöden.
Med vår eArkiv-lösning kan du lagra och hantera stora mängder data på ett strukturerat sätt. Dokument som fakturor, kontobesked och försäkringsbrev klassificeras automatiskt och lagras i enlighet med gällande regelverk, vilket gör det enkelt att följa arkiveringskrav.
Tack vare avancerade sökfunktioner hittar du snabbt rätt information. Systemet gör det möjligt att söka efter dokument baserat på metadata, vilket sparar tid och förenklar administrationen. Oavsett om det gäller lånehandlingar, orderbekräftelser eller pensionsbesked kan du alltid nå rätt dokument vid rätt tillfälle. Vi erbjuder även möjlighet, att via API, hämta och publicera dokument från vårt eArkiv på era Mina Sidor.
Med eArkiv får du en säker och smidig digital arkivlösning. Kontakta oss idag för att hitta den bästa lösningen för ditt företag!
Kombinera eArkiv med våra andra tjänster för dokumenthantering, utskick och kundkommunikation för en sömlös och effektiv informationshantering. Kontakta oss för att veta mer om hela vårt erbjudande.